piątek, 21 października 2016

FRĘDZLOVE



Przyszedł w końcu czas na post z torebką! ;) To cudeńko wyhaczyłam jakiś miesiąc temu w Sinsay'u, miałam nie wchodzić do tego sklepu, ale centralnie ta torebka uśmiechała się do mnie już z daleka. No i oczywiście pasuje mi do butów, które w międzyczasie zamówiłam przez internet. Jestem zakochana we frędzlach, jednak trzeba uważać, aby nie przesadzić z ich ilością. Do tego w stylizacji króluje płaszcz z second handu (niestety nie było paska, musiałam sama coś skombinować). Jest idealny na taką pogodę, gdzie nie ma deszczu, ale też nie jest za ciepło i momentami zawieje silny wiatr. I błagam Was- nie zwracajcie uwagi na kolor moich włosów, już niedługo umówię się do fryzjera i zrobię z nimi porządek, koniecznie! Zostawiam Was ze zdjęciami i do zobaczenia wkrótce!
















Torebka- Sinsay
Buty- Czasnabuty.pl  >>>TUTAJ
Płaszcz- sh
Spodnie- H&M
Szalik- sh


Fot. Sylwia <3

5 komentarzy:

Za wszystkie komentarze (pozytywne jak i negatywne) serdecznie dziękuje :)