niedziela, 16 października 2016

BAD HAIR DAY


To była świetna sobota! Słoneczko się pojawiło, więc wykorzystałam to na spacer oraz sesje. Dotleniłam się, nachodziłam, zdjęcia wyszły, pozwiedzałam, niestety dzisiaj czeka mnie niedziela w książkach. Outfit spontaniczny, ponieważ nie planowałam zdjęć ;) Jednak mojemu kochanemu fotografowi chodziło bardziej o pokazanie widoków i poćwiczenie funkcji aparatu- w efekcie mamy zdjęcia z którymi mogę zrobić posta. I co nowego- zaczynam tej jesieni inwestować w czapki, o wiele cieplej jest gdy mam zakrytą głowę, nie tylko szalik teraz będzie mi towarzyszył. 
Zapraszam do obejrzenia zdjęć. Szykujcie się również na kolejny post, który powinien się pojawić gdzieś na dniach. Buziaki!



























Czapka- Wish
Szalik- Sinsay
Kurtka- No name
Sweterek- SH
Nerka- Primark
Spodnie- Primark
Buty- Nike


Fot. Dawid <3

8 komentarzy:

  1. Bardzo mi się podoba torebka :) Zapraszam serdecznie do mnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. super wyglądasz:) świetne buty!

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo ładnie wyglądasz ;) i widoki niesamowite :)
    u nas sesje wyglądają podobnie :D mój fotograf doszkala się a ja mam zdjęcia na bloga :D
    pozdrawiam
    www.zyciejakpomarancze.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny zestaw :)
    podoba mi się :D

    grlfashion.blogspot.com
    Zapraszam:* odwdzięczam się za każda obserwację :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajna stylówka. Świetne miejsca na spacer!

    OdpowiedzUsuń

Za wszystkie komentarze (pozytywne jak i negatywne) serdecznie dziękuje :)