niedziela, 28 sierpnia 2016

FIRST OUTFIT ON MY WEBSITE



Cześć! W końcu wolny dzień, do tego pogoda dopisała, a więc jestem z moją pierwszą stylizacją. Postawiłam na wygodę, ponieważ przed sesją wybrałam się na shopping i trochę się nachodziłam po galerii. Spodenki, które jakiś miesiąc temu wypatrzyłam sobie w second handzie, za bardzo dobrą cenę, do tego zwykły kolorowy t-shirt (wybrałam ciemny róż, bo jeszcze jest lato i można poszaleć z kolorami), buty sportowe i biała kurtka. Ogólnie kurtka miała być czarna, ale nie będę się gotować w taką pogodę, także biały był lepszą opcją. 
Zapraszam do oglądania i komentowania, ja lecę korzystać z niedzielnego słoneczka przed kolejnym tygodniem pracy, buziaki!













Spodenki- SH
Bluzka- C&A
Kurtka- Modo
Buty- Nike


7 komentarzy:

Za wszystkie komentarze (pozytywne jak i negatywne) serdecznie dziękuje :)