czwartek, 1 września 2016

WHITE SHIRT- BOHO STYLE



 Hej hej! Witam pierwszego dnia września :) Nie wiem jak wy, ale ja zawsze z przyjściem tego miesiąca odczuwam bardziej, że zbliża się jesień, że będzie coraz chłodniej i czas zacząć wyciągać z szafy szaliki i cieplejsze kurtki, a balerinki, sukienki oraz krótkie spodenki muszą poczekać do wiosny. Ale nie psuje to mojego humoru ani trochę, tylko napędza do tworzenia nowych inspiracji a co za tym idzie, postów :) Do sedna- wczoraj wybrałam się na rower i przy okazji na małą sesje, ponieważ chciałam uchwycić ostatnie promienie wakacyjnego słońca. W zestawie połączyłam elegancje z wygodą, czyli koszula w stylu boho (na jesień dalej w modzie przypominam), krótkie spodenki, aczkolwiek zastanawiałam się na długimi spodniami, ale jednak stworze do tego osobną stylizacje na chłodniejsze dni. Do tego długi naszyjnik i wygodne buty slip on- idealny zestaw na przejażdżkę rowerową! Mam nadzieje, że Wam się spodoba :)



















 Koszula- Carry
Spodenki- DIY
Buty-no name
Naszyjnik- Primark

21 komentarzy:

  1. bardzo fajna sesja , super stylowka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna bluzka. :)
    Z miłą chęcią obserwuję i zapraszam do mnie!:)
    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nice boho shirt ^^ And your shoes :)
    Would you like to support each other by follow on GFC & G+?
    Please Let me know if you follow me and I’ll follow back asap!

    Love xx
    Official Seol ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuje, zrewanżuje sie na pewno :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Super 'późnoletnia' stylizacja :) Klasa!

    Carmelatte

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny wpis!


    Pozdrawiam
    Paulina


    www.polinefashion.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. Beautiful shirt :)

    Would you like to follow each other? Please let me know on my blog :)
    www.infashionchains.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Urocze zdjęcia :)
    Zapraszam do mnie, może wspólna obserwacja? :)

    veronicalucy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Tak delikatnie i dziewczęco wyglądasz :)

    http://psychologpopracy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny post :) Idealne miejsce do zdjęć ;) Bluzka megaaa <3

    OdpowiedzUsuń

Za wszystkie komentarze (pozytywne jak i negatywne) serdecznie dziękuje :)