poniedziałek, 1 sierpnia 2016

HELLO IN AUGUST

Tak jak sobie obiecałam, wraz z dniem 1 sierpnia zaczynam prowadzenie bloga :). Założyłam go już kilka tygodni temu, jednak zwlekałam z pierwszym postem ze względu na brak czasu. Z racji tego, że mam urlop przez tydzień postanowiłam w końcu się za to wziąć, no bo po co mam zwlekać? Odkładając coś na później istnieje możliwość, że nigdy nie uda Nam się zacząć. Musicie mi wybaczyć jakość zdjęć, ale nie mam wprawy jeszcze w obróbkę fotek i zabawę światłem. Mam nadzieje, że z każdym postem będzie mi szło coraz lepiej, a mój blog będzie przyciągał do siebie wiele czytelniczek i czytelników.
Tymczasem życzę miłego wieczoru, uśmiechu i pozytywnej energii oraz udanego początku tygodnia a nawet miesiąca! Pamiętajcie, że każdy dzień jest dobry, aby zrobić coś dobrego-dla siebie lub dla innych :) Buziaki!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za wszystkie komentarze (pozytywne jak i negatywne) serdecznie dziękuje :)