środa, 10 maja 2017

NIKE COURT BOROUGH MID PREM



Ostatnio chodziłabym tylko w sportowych butach i bluzach, a miałam zacząć kupować sukienki ;) No cóż, pogoda na razie nie pozwala na balerinki i osłonięte nogi, a że nienawidzę chodzić w rajstopach zostają mi tylko spodnie, wygodnie buty i ciepłe bluzy. Kiedy przyjdzie prawdziwa słoneczna wiosna? 
Co do outfitu- najwygodniejszy jaki może być, doskonały na dni, w których brakuje słońca i towarzyszy Nam wiatr. W końcu mam sportowe buty, które nie mają różowych fragmentów (sukces tak trochę) i są za kostkę, bo dawnej chodziłam zazwyczaj w mid'ach. Długo po sklepach nie musiałam szukać idealnych, bo gdy zobaczyłam te to już inne oczywiście mi się nie podobały. 
Musze już zmykać, także zostawiam Was ze zdjęciami i do zobaczenia niedługo!
























Buty- Nike
Spodnie- H&M
Sweterek- Mango
Ramoneska- No name

Fot. Dawid <3

4 komentarze:

Za wszystkie komentarze (pozytywne jak i negatywne) serdecznie dziękuje :)