wtorek, 23 maja 2017

NAVY BLUE AND WHITE


Nareszcie zawitało słońce i ciepło, a wraz z tym przyszedł dobry humor i pełno energii! To chyba dobrze, bo przez najbliższe dni będę siedzieć i się uczyć, także energia mi się przyda ;)
Wczoraj naszła mnie wena na pokombinowanie trochę przy wyglądzie bloga. Zmieniłam czcionkę na bardziej wyrazistą, wyśrodkowałam tytuły postów i datę ich dodania, myśle że jak złapie wolną chwilę to porobię coś jeszcze, żeby blog był przejrzysty i przyjemnie się go czytało. Lubię szukać i uczyć się nowych sztuczek w kwestii wyglądu i urozmaicenia mojego bloga i ogólnie blogowania, mam już nawet parę przyszłościowych pomysłów, ale wszystko z czasem, nic na siłę, nic na pokaz, nic sztucznie :)
Prezentuje Wam dzisiaj kolejny wygodny i komfortowy outfit- trampki będą chyba u mnie mile widziane, czas zaopatrzeć się w inne kolory, zwiewna koszula w kratę jest idealna na taką ciepłą pogodę, a białe spodnie to rzecz, którą powinna mieć w szafie każda kobieta i można je nosić na sportowo, jak i w eleganckim zestawieniu. Zapraszam do obejrzenia zdjęć i do zobaczenia/napisania niebawem! Buźka!























Buty, Spodnie, Koszula, Okulary- Primark

Fot. Wika ;)

10 komentarzy:

  1. Świetna, bardzo dziewczęca stylizacja na co dzień:)
    http://www.ladymademoiselle.pl/

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne połaczenie, czuć już wakacje :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super! Letnio, dziewczęco, lekko. Uwielbiam białe spodnie. O tej porze roku to podstawa wielu moich stylizacji. Do tego bluzeczki z mg shohlari, ciepła pogoda i nic więcej mi do szczęścia nie potrzeba ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. ślicznie wyglądasz, bardzo ładna koszula :)
    http://wooho11.blogspot.com/ - Zapraszam na nowy wpis <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Super look :) Trampki czesto nosisz bez skarpetek tak jak tutaj ? Praktyczne to jest ?

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna narzutka :) Czasem tak jest, że rzeczy muszą się odleżeć, żeby z czasem dojść do tego jak je nosić :)

    OdpowiedzUsuń

Za wszystkie komentarze (pozytywne jak i negatywne) serdecznie dziękuje :)