czwartek, 6 kwietnia 2017

SOMETHING NEW- March 2k17



Postanowiłam zacząć pisać o nowościach, które odkrywam każdego miesiąca i mogę szczerze polecić. W marcu przetestowałam wiele nowych rzeczy i wybrałam top 3 nowości, które mnie naprawdę zachęciły. Jest to peeling do twarzy, podkład oraz żel pod prysznic. 




1. Peeling gruboziarnisty- Perfecta




W czasach liceum używałam go w wersji pojedynczej (w sensie były takie foliowe opakowania z tym produktem). Teraz znalazłam w końcu duże opakowanie w tubce, co jak wiadomo jest bardziej opłacalne i nie trzeba cały czas latać do drogerii po zapasy ;) Dlaczego ten produkt? Peeling gruboziarnisty mogę polecić osoba z cerą tłustą, idealnie usuwa martwy naskórek, nie podrażnia, skóra po umyciu jest świeża oraz wygładzona. Trzeba jednak pamiętać, że peelingi używamy raz, góra dwa razy w tygodniu i po użyciu koniecznie trzeba nawilżyć skórę kremem, aby nie uległa przesuszeniu.

Rossmann- ok. 11 pln.



2. Pokład Bourjois 123 - Bourjois




Polowałam na ten podkład bardzo długo, ale jakoś zawsze było mi szkoda pieniędzy i kupowałam podkłady z innych firm, co skończyło się narzekaniem, bo zazwyczaj było coś nie tak. W końcu zdecydowałam się na ten podkład. Wiele osób go poleca, ja również. Jest idealny dla cery tłustej, świetnie kryje niedoskonałości, nie zapycha porów, jest trwały a dodatkowo nawilża skórę. Cena jest wysoka, aczkolwiek ja zakupiłam podkład w outlecie kosmetycznym w Katowicach, co wyszło mnie o wiele taniej, niż w drogerii. 

Rossmann- ok. 60 pln.


3. Żel pod prysznic- Isana



Ostatnim produktem, z którego jestem zadowolona do żel pod prysznic firmy Isana. Szczerze? Kupiłam go tylko ze względu na wspaniały malinowy zapach, który o dziwo utrzymuje się na skórze dość długo. Co do samej firmy Isana, produkty czasami na strasznie tandetne (za niską cene zazwyczaj jest badziewie, wtedy lepiej dołozyc trochę kasy i kupic coś lepszego i wydajniejszego), jednak czasem trafi się coś, co mnie zaskoczy. Będę testować tez inne produkty tej firmy. Cena jest naprawdę niska, także można posprawdzać inne rzeczy.

Rossmann 5.99 pln


Dajcie znać, czy mam robić co miesiąc takie posty dotyczące produktów godnych polecenia.



3 komentarze:

  1. Już od jakiegoś czasu zastanawiam się nad kupnem tego podkładu, może teraz jak będzie promocja w Rossmannie wreszcie się za niego skuszę :D
    Obserwuję i zapraszam do siebie :)
    olamyfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Żel pod prysznic pewnie pachnie obłędnie! :)

    Pozdrawiam serdecznie! :*

    OdpowiedzUsuń

Za wszystkie komentarze (pozytywne jak i negatywne) serdecznie dziękuje :)