niedziela, 2 kwietnia 2017

DENIM PARKA



Słoneczny weekend za Nami, myślę, że wykorzystałam go dobrze ;) Wiosna napędza mnie do działania, nie tylko w kwestii bloga (chociaż widać chyba, że trochę bardziej teraz dbam o regularność postów), ale i całego ogółu. Mam wiele pomysłów, w mieszkanku też planuje kilka drobnych zmian, za miesiąc także fryzura ulegnie metamorfozie, ale jednak na razie niczego nie zdradzę, żeby nie zapeszać. 
Outfit typowo wiosenny oraz wygodny- parka z dżinsu kupiona ostatnio w moim ulubionym sh, do tego wygodne sportowe buty, kulka dodatków, takich jak zegarek, okulary czy chusta i mamy naprawdę fajny i prosty streetwearowy look nadający się na spacer po lesie, tak jak to było w moim przypadku- ostatnio ciężko mi znaleźć odpowiednie miejsce na zdjęcia, żeby wszystko współgrało, bo wiadomo tło też jest ważne.
Zostawiam Was ze zdjęciami, życzę miłej końcówki niedzieli i do zobaczenia niedługo ;*



































Parka- SH
Okulary- Primark
Zegarek- River Island
Chusta- Primark
Buty- Primark
Nerka- Primark


FOT. DAWID <3

8 komentarzy:

  1. Świetny, prosty, świeży, wiosenny look. Dobra robota! Pozdrawiam. Jestem tutaj.

    OdpowiedzUsuń
  2. Na ludzie i bardzo wiosennie. Bardzo lubię takie luźne stylizacje, są one zdecydowanie w moim guście ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W moim własnie też, będzie więcej luzu tej wiosny, niż elegancji, także zapraszam na mojego bloga częściej ;)

      Usuń
  3. Kurtka super ! wręcz świetna ;)

    OdpowiedzUsuń

Za wszystkie komentarze (pozytywne jak i negatywne) serdecznie dziękuje :)