sobota, 11 marca 2017

BLACK RED WHITE


Ja się pytam: GDZIE JEST WIOSNA? Zimno, wieje, brak słońca...nie chcę narzekać, ale pamiętam jak dwa lata temu latałam po dworze w samej bluzie lub cienkiej kurtce, trampkach i cieszyłam się powiewem nadchodzącej wiosny, a teraz co? Dalej zimowe buty, kurtki i szaliki... Ale czekam cierpliwie ;) Co nowego u mnie? Postanowiłam wziąć się ostro za siebie, a to oznacza powrót na siłownie. W ciągu ostatniego miesiąca schudłam 5 kg (nic nie ćwiczyłam, żadnej rygorystycznej diety, po prostu stres tak spowodował) także trzeba to wykorzystać, żeby znowu się nie zatracić. Czysta micha trzymana, wczoraj znalazłam siłownię idealną dla siebie i już wiem, że na pewno tam kupię karnet, do tego ćwiczenia w domu o ile czas pozwoli. Jest zajawka tymbardziej, że w tym wszystkim zaczął towarzyszyć mi mój chłopak, a wiadomo, że w dwójkę raźniej, także będziemy się pilnować, motywować i wspierać nawzajem. Cudownie! 
Co do stylizacji- chciałam w końcu wykorzystać moje białe spodnie, które kupiłam w maju, a że trochę schudłam, to się w nie nareszcie zmieściłam :) Do tego mój sentymentalny futerkowy płaszcz, który jest pamiątką po bliskiej mi osobie, czerwony szal w kratę dla przełamania bieli i czerni oraz buciki, które już znacie. Co do butów, musicie mi wybaczyć, ale w tym roku mam mały niedobór butów, szczególnie zimowych, bo w tamtym roku pod koniec zimy robiłam porządki z nimi i połowe swojej kolekcji powyrzucałam -.- 
Lecę zbierać się na dzisiejszy koncert Sitka w Katowicach, Wam życzę miłej soboty, spokojnej niedzieli i do następnego!





 PS. Musicie wybaczyć mi mój odrost, ale schodzę z farby i tak to właśnie wygląda... Ale mam nadzieje, że już niedługo będę mogła odwiedzić fryzjera i spełnić swoją wizję.


Buty- CzasNaButy.pl
Spodnie- Primark
Płaszcz - NN
Torebka- H&M
Szalik- kingefashion.pl 

Fot. Wika <3

3 komentarze:

  1. Białe spodnie bardzo mi się na Tobie podobają. Ja jakoś nie mogę się przekonać do zakupu ich :)

    Obserwuję!
    http://niepoprawnymakijaz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też długo się przekonywałam do tych spodni, ale w końcu się udało :D

      Usuń

Za wszystkie komentarze (pozytywne jak i negatywne) serdecznie dziękuje :)