wtorek, 28 lutego 2017

SHADES OF GREEN



Ostatni dzień lutego. Oby szybko przyszło słońce i wiosna! Już nie mogę się doczekać wiosennych, cienkich kurtek, trampek i braku zimnego wiatru, który ostatnio towarzyszy Nam każdego dnia... W dzisiejszej stylizacji ujęłam trochę zieleni- w szczególności odcień oliwkowy, w którym jestem ostatnio zakochana i moja szafa zapełnia się właśnie tym kolorem- parka, która jest moją drugą parką w tym kolorze, tym razem dłuższa od poprzedniej i cieplejsza (na te wiatry idealna) do tego spodnie w nieco ciemniejszym odcieniu oliwki, sweterek w ciemnym turkusie na przełamanie kolorów oraz buty i torebka, która była już na blogu jakiś czas temu. 











Buty- CzasNaButy.pl
Torebka- Sinsay
Spodnie- Sinsay
Sweterek- Primark
Parka- C&A

Fot. Wika <3

8 komentarzy:

  1. ten budynek z tyłu to szpital? ;d

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam takie torebki! Osobiście dodałabym coś tu jeszcze albo zmieniła bluzke bo jakoś mi się gryzie to z resztą.

    Pozdrawiam, Olivia
    http://dalilahome.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja i moje czytanie patrze shades of gray a gdzie tu gray wracam i green ehh buziaki:*


    WWW.KARYN.PL

    OdpowiedzUsuń
  4. Twoja torebka tez super :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ale super! :) obserwuje i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. parka wygląda super w połączeniu z tymi spodniami

    OdpowiedzUsuń

Za wszystkie komentarze (pozytywne jak i negatywne) serdecznie dziękuje :)