piątek, 20 stycznia 2017

Winter outfit with olive parka

 



Witam z pierwszą stylizacją w tym roku ;) Jak juz wspominałam nie znoszę zimy, dlatego też nie robię postów ubraniowych ze względu na wyznawanie zasady 'nie musi być ładnie, musi być ciepło!'. I tego ostatnio się trzymam, zarzucam byle co na siebie, żeby jakoś to było na uczelni czy na mieście, a siedząc w domu mam na sobie dres, włosy związane w koczka, zero makijażu, bo siedzę w domu i książki do oporu. Ale miejmy nadzieje, że najgorsze mrozy za Nami, teraz z utęsknieniem oczekuje na wiosenne słoneczko, wymyślając kolejne pomysły na urozmaicenie bloga. Jednak jak na razie musimy jakoś jeszcze wytrzymać tą pogodę, póki co zostawiam Was z postem (zdjęcia dzisiaj robione na szybko, ale musiałam już się w końcu za to zabrać) i do zobaczenia za niedługo ;*


  






Kurtka- C&A
Buty- Reserved
Torebka- H&M
Szalik- kingefashion.pl
Spodnie- nn

Fot. Dawid <3

3 komentarze:

  1. Piękna stylizacja :)
    Jeśli znajdziesz czas zapraszam do mnie :>
    Pozdrawiam ♥
    http://kinasses.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. świetna sceneria:) i piękna ty:* buziaki

    WWW.KARYN.PL

    OdpowiedzUsuń
  3. Też nienawidzę zimy! Zwłaszcza odkąd prowadzę bloga i przekonałam się, że mimo wszystko trzeba się poświęcać do zdjęć :D

    MÓJ BLOG
    MÓJ KANAŁ NA YT

    OdpowiedzUsuń

Za wszystkie komentarze (pozytywne jak i negatywne) serdecznie dziękuje :)