środa, 2 grudnia 2020

SHORT DENIM JACKET- THROWBACK

 


No witam ponownie! Kolejne podejście do blogowania- tak wiem, po raz setny tutaj wracam, ale uwielbiałam te pisanie, zdjęcia, obróbki, więc działamy. Długo zastanawiałam się nad usunięciem bloga, jednak udało się uratować sytuacje i wznawiam posty tutaj, postaram się utrzymać systematyczność. Co u mnie? Rok 2020 pewnie jak dla większości z Was dla mnie też nie jest litościwy, ale nie popadłam w paranoje i jakoś się żyje. Wiele miało się w tym roku zmienić- miałam wyjechać zagranicę, sprzedać auto, zostawić rodzinkę i przyjaciół, zacząć nowe życie... Nawet w pracy miałam już złożone wypowiedzenie, samochód wystawiony na sprzedaż, mieszkanie wystawione na wynajem i nagle- PANDEMIA. Plany się skomplikowały, musiałam zrezygnować ze wszystkiego co już było ogarnięte, zostać w Polsce i czekać na dalszy rozwój sytuacji. I to był jakiś przełom w moim życiu, bo zrozumiałam, że wcale nie chcę nigdzie wyjeżdżać, że nie jest aż tak źle jak sądziłam. Mam mieszkanie, mam pracę w której nie zarabiam najgorzej, mam wspaniałe przyjaciółki i znajomych, z którymi dziele swoją pasję (wiecie autka, zloty, spoty), mam kochaną rodzinkę na którą zawsze mogę liczyć, do tego mam wspaniałego faceta, dzięki któremu zrozumiałam, że miłość jednak istnieje i mam dla kogo tutaj być. Przeraża mnie wizja tego co się dzieje w kraju, obostrzenia, strajki, nakazy i zakazy, przeraża mnie to co może się jeszcze wydarzyć, ale mam w sobie na tyle siły i motywacji, żeby nie załamywać się i żyć dalej. Mam nadzieje, że przyszły rok będzie lżejszy, że jeszcze wszystko się ogarnie i będzie normalnie, że nie będziemy bać się co przyniesie jutro.

Co do zdjęć- znalazłam jakąś sesyjkę z moją Magdaleną za czasów wspólnego mieszkania, jakieś 3 lata wstecz. Robiąc porządki na laptopie odkopałam te fotki, totalnie zapomniałam o tym folderze, fajnie sobie przypomnieć to całe 'blogowanie'. Zostawiam Was z letniakiem z dawnych lat, a już niedługo stylizacje na bieżąco. Mam nadzieje, że ktoś tutaj jeszcze zagląda, to też motywuje do pisania postów, buziaczki!



FACEBOOK | INSTAGRAM













KURTECZKA - PRIMARK

BLUZKA - RESERVED

SPODNIE -  CROPP

BUTY - PRIMARK

OKULARY - SINSAY

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za wszystkie komentarze (pozytywne jak i negatywne) serdecznie dziękuje :)