sobota, 17 lutego 2018

CARAMEL JACKET WITH BLACK WEDGES



Wolna sobota, więc czas na post ;) Od kiedy zaczęłam pracę w jednym ze sklepów odzieżowych w moim mieście mam coraz więcej pomysłów na stylizacje, tym razem wybrałam moje ulubione koturny kupione w Bershce, w których niestety rzadko chodzę ze względu na moje 173 cm wzrostu :( Do tego dołączyłam zwykłe czarne spodnie, górę wybrałam w tonacji jasnej- beżowy sweterek, torebka w tym samym odcieniu i kurtka w kolorze karmelowym, którą upolowałam na świątecznych wyprzedażach w naprawdę niskiej cenie. Zawsze byłam łowcą promocji, udaje mi się kupić coś fajnego po przecenie- wcale nie trzeba nie wiadomo ile wydać pieniążków, żeby wykombinować fajną stylizacje ;) Zostawiam Was ze zdjęciami wykonanymi przez moją kochaną Magdalenę, życzę Wam miłej i spokojnej soboty, do następnego razu ;*

































KURTKA- VERO MODA
SWETEREK- MANGO
SPODNIE- H&M
BUTY- BERSHKA
TOREBKA- H&M

6 komentarzy:

  1. dobrze jest kiedy praca nas inspiruje! :)
    ładnie wyglądasz chudzinko <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajna kurtka :) Podoba mi się zimowy klimat zdjęc :)

    Pozdrawiam - http://izabiela.pl/

    OdpowiedzUsuń
  3. wyglądasz zjawiskowo ;* oczywiście obserwuję ;)
    pozdrawiam cieplutko xkroljulianx

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo podoba mi się ta stylizacja ❤
    Pozdrawiam cieplutko
    My blog

    OdpowiedzUsuń

Za wszystkie komentarze (pozytywne jak i negatywne) serdecznie dziękuje :)