sobota, 26 sierpnia 2017

JEANS WITH ROSES




Ostatnio pokazywałam na blogu nowości, które udało mi się kupić na letnich wyprzedażach ;) Oto połączenie kilku z nich- espadryle w świetnym oliwkowym kolorze (tak, wzięłam je ze względu na kolor ;o ) zestawiłam ze spodniami z modnym w tym sezonie haftem oraz postrzępionymi nogawkami (te spodnie kupiłam tylko dlatego, że nie były takie proste i zwyczajne jak te wszystkie jeansy). Dopełnieniem jest biała koszula w stylu boho, która była już prezentowana na blogu, tym razem zmieniłam nieco jej charakter dodając skórzany pasek również w stylu boho ;)
Zapraszam do obejrzenia zdjęć i już niedługo widzimy się ponownie, buziaki! 



















Buty- Deichmann
Spodnie- Cropp
Koszula- Carry

2 komentarze:

Za wszystkie komentarze (pozytywne jak i negatywne) serdecznie dziękuje :)